ماسک صورت مگان مارکل همسر شاهزاده هری

مگان مارکل / دوشس ساسکس
برای رسیدن به یک پوست شفاف و مرطوب، می توانید از رایج ترین محصولات موجود که تقریبا در هر آشپزخانه ای موجود است برای ماسک صورت استفاده کنید.
 
حتی قبل از تبدیل شدن به دوشس ساسکس، مگان مارکل در مصاحبه ای اذعان کرد که او به طور منظم ماسک های دست ساز و ماسک خانگی را برای صورت خود استفاده می کند، که به او کمک می کند پوست خود را به شکل خوبی حفظ کند. Nicola Joss، متخصص زیبایی او، در یک مصاحبه جدید گفت که مشتریان مشهور او، از جمله Priyanka Chopra، Margot Robbie و Gwyneth Paltrow، دوستداران ماسک صورت او هستند.زیرا آنها می توانند ترکیب محصول را کنترل کنند.
 
ماسک های خانگی شگفت انگیز هستند، آماده سازی آنها آسان است، بسیار ارزان هستند، و شما می توانید مواد تشکیل دهنده برای پوست خود را انتخاب کنید. نیکولا اعتراف می کند که اکثر مشتریان من  از این ماسک صورت استفاده می کنند و راضی هستند.
 

ماسک روغن نارگیل

اولین محصولی که Nicola Joss، متخصص زیبایی دوشس ساسکس  برای ماسک صورت توصیه می کند، روغن نارگیل است که اخیرا در دنیا به طور فزاینده ای محبوب شده است.
 
روغن نارگیل چند منظوره است: شما می توانید یک مقدار کم از روغن نارگیل را مستقیما بر روی صورت یا موی خود استفاده کنید، یا می توانید با مخلوط کردن با سایر مواد تشکیل دهنده ماسک صورت استفاده کنید.
 

دومین سوپر فود برای پوست زردچوبه است

این ادویه می تواند بر روی پوست تاثیر مثبت داشته باشد: اثر آرامبخش دارد، التهاب را برطرف می کند، منافذ را پاک می کند. اگر شما آن را با روغن نارگیل مخلوط کنید، یک ماسک ساده  و عالی برای هیدراتاسیون پوست داریم.
 

ماسک بلغور جو دوسر

محصول سوم که تقریبا در هر خانه است، بلغور جو دوسر است.
پودر بلغور جو دوسر می تواند به عنوان نرم کننده پوست استفاده شود. فقط بلغور جو دوسر(پودر شود) را با پایه مایع یا نیمه مایع مخلوط کنید مثلا با روغن نارگیل یا عسل.  
 

ماسک عسل

چهارمین ماسک معروف نیکولا متخصص زیبایی عسل است
یک قاشق غذاخوری عسل با کمی ماست یونانی را مخلوط کنید.
یا برای تمیز کردن پوست، توصیه میکنم که بلغور جو دوسر(پودر شود) را با عسل مانوکا مخلوط کنید. 
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Macro :

    بوی شهرت اینگونه است: عطرهای مورد علاقه افراد مشهور مگان مارکل با نام مستعار دوشس ساسکس بازیگر و مدل سابق است. بیشتر عطرهای مگان مشابه هستند و اغلب متعلق به یک برند - Jo Malone London هستند. در میان اولین مورد علاقه های دوشس، دو ادکلن از برند انگلیسی را می توان به طور همزمان تشخیص داد: Wood Sage & Sea Salt . هر دو رایحه سبک، آزاد و طبیعی هستند. همچنین یکی از عطرهای مورد علاقه مگان، رایحه کوت دازور Oribe's Cote d'Azur است، رایحه ای تازه با نت هایی از لیمو، انگور فرنگی سیاه، پرتقال و ترنج.

    1400/12/21 16:26

بیشتر بخوانید