10 ایده برتر برای کسب و کار

تجارت در یک شهر کوچک سودآور است؟ بهترین کاری که می توانید در خانه انجام دهید چیست؟ چگونه کسب و کار خود را با حداقل سرمایه گذاری باز کنید؟
کار کردن برای خود شبیه به رشد است. هر کسی که بخواهد استقلال پیدا کند دیر یا زود باید خانه را ترک کند - خدمات استخدام را ترک کند و به طور انحصاری برای خودش کسب و کار راه بیندازد.
 
خوشبختانه، انتخاب مناطق برای کسب و کار شخصی محدود نیست. تنها مشکل این است که نوع فعالیتی را پیدا کنید که واقعا توانایی های شما را به طور کامل نشان دهد.
 
در این مقاله به شما می گویم که چه کسب و کار ی انجام دهید و چه ایده هایی برای کسب و کار امروز امیدوار کننده تر است، و چه کسب و کاری سود آورتر است. 10 ایده کسب و کار، از کانال YouTube یا استودیوی عکاسی در خانه.
تغییر کنیدو چیزهای جالب زیادی یاد بگیرید.چندین ایده امیدوار کننده برای مبتدیان با حداقل تجربه.
 

1) تولید صابون خانگی

اولین سازندگان صابون های خصوصی در دوران مدرن صابون خود را در آپارتمان خود درست کرده اند. برخی هنوز این کار را انجام میدهند، اما بهتر است که یک اتاق جداگانه برای این منظور داشته باشیم.
در اولین تولیدات قالب های رنگارنگ ساخته شده از صابون با رایحه گیاهان، که من به عنوان نمونه هایی از محصولات درست می کردم، بیش از اندازه هزینه داشت. علاوه بر این، تقاضا برای این محصول تقریبا صفر بود.
به تدریج او تکنولوژی را بهبود می بخشد، یک پایگاه مشتری را انباشته کرده و در حال حاضر یک فروشگاه آنلاین کامل دارد که در آن، علاوه بر صابون ، پر از محصولات منحصر به فرد و طبیعی است. قیمت بالا برای خریداران از شهرهای بزرگدارد زیرا برای آنها کیفیت مهم است.
 

2) آموزش

اگر به زبانهای خارجی، گیتار ، دروس مدرسه، مهارت های مفید و دانش های دیگر تسلط دارید، هیچ کس مانع شما  نخواهد شد تا تجربه خود را با دیگران برای پول به اشتراک بگذارید .
 

آموزش از طریق اسکایپ

با تشکر از اسکایپ شما می توانید به آموزش مردم در سراسر جهان بپردازید.
برای شروع، تبلیغات را در شبکه های اجتماعی قرار دهید، دوستان خود را مطلع سازید، بولتن ها را در تمام ورودی ها و پست ها قرار دهید. نکته اصلی این است که اولین مشتریان را پیدا کنید. 
 

3) انجام رویدادهای شرکتی و تعطیلات

ایده برای افراد با مهارت های سازمانی و مهارت های آموزشی. تفکر خلاق، اعتماد به نفس و شجاعت داشته باشید
 

4) تعمیر تجهیزات

اگر شما در دستان خود با یک پیچ گوشتی متولد شده اید یا به اصطلاح دست به آچار هستید، به وضوح خواهید فهمید که چگونه لوازم خانگی کار می کنند، شما به الکترونیک فکر کنید، چرا مهارت های خود را به منبع درآمد تبدیل نمی کنید؟
برای اکثر افراد سودمند تر است تا یک ماشین لباسشویی را تعمیر کنند تا یک دستگاه جدید را خریداری کند. در همین حال، تعمیر یا تعویض یک "واشر" و انجام چند سفارش در روز، و کسب درآمد به اندازه کافی با هزینه های کم - ابزار، تجهیزات تشخیصی، قطعات یدکی . اگر یک پارکینگ داشته باشید، مشکل اجاره اتاق هم حل می شود. تجهیزات بزرگ را می توان در خانه انجام داد و تعمیرات کوچک را در محل مشتری.
 

5) تحویل غذا

شما می توانید هر چیزی را در خانه یا دفتر خود، از ذرت داغ تا یک وعده غذایی کامل از یک رستوران چینی سفارش دهید.
 
چنین کسب و کار نیاز به سرمایه گذاری - اجاره محل و حمل و نقل، خرید مواد خام، پرداخت به کارکنان. نیاز به مجوز از خدمات بهداشتی: اتاق باید تهویه لازم، تمام ارتباطات لازم، و کارمندان باید کارت بهداشت داشته باشند.
 

6) حمل و نقل کالا

آیا شما صاحب کامیون هستید؟ در حمل و نقل کالاهای سنگین شرکت کنید. لازم نیست حتی یک ماشین را بخرید - کامیون را اجاره کنید .
 
شما نیاز به 2-3 کارمند مسئول، کارکنان با تجربه که می دانند چگونه به درستی حمل مبلمان و لوازم خانگی، چگونگی حمل بار شکننده، چگونه می توانند پیانو را از طبقه سوم پایین بیاورند دارید.
 

7) کانال ویدئو در یوتیوب

کانال YouTube دارای بیش از یک میلیارد بیننده است. این یعنی از هر 3 نفر یک  کاربر با اینترنت در این سیاره است. کانال های تلویزیونی تبلیغاتی صاحبان آنها میلیون ها دلار سود می کنند. برخی از آنها حتی 15 ساله نیستند.
اجزای موفقیت عبارتند از:
بازی های ویدئویی،زیبایی وبلاگ، تاپ و لیست، سرگرمی؛ فرمت منحصر به فرد؛استفاده از تکنیک های حرفه ای.
اکثر کاربران اینترنت جوان هستند که بر روی ابزارهای اندروید کار می کنند. آنها متن های طولانی را ترجیح نمی دهند اما وبلاگ های ویدئویی بسیار محبوب هستند.
 

8) عکاسی

عکاسی رضایت بخش را در چند هفته یاد بگیرید. شما نیاز به تجهیزات حرفه ای برای عکاسی و تجهیزات برای چاپ عکس ها خواهید داشت. و سپس در فرمتی که ترجیح می دهید کار می کند - عکس ها برای اسناد، عکاسی و عکس های عروسی، آلبوم ها ، پردازش تصویر و مونتاژ عکس.
چگونه مشتری جذب کنیم؟ از طریق شبکه های اجتماعی، تبلیغات در سایت های اینترنتی ، از طریق دوستان و آشنایان. خواهرزاده من (15 ساله) هنر عکاسی را در 2 ماه تسلط کامل یافت.
 

9) رشد سبزیجات و میوه در گلخانه

ایده برای کسانی که علاقه مند به باغبانی هستند. یک گلخانه در یک سال محصولات مختلفی می دهد و مردم هر روز به میوه، سبزی و گل نیاز دارند.
 
قبل از خرید گلخانه و نهال، مراقبت از بازار محصولات ، مطالعه محیط رقابتی، قیمت، خواندن ادبیات ویژه و سایت های موضوعی را در نظر بگیرید.
گلخانه - یک ابزار عالی برای کسب و کار شما است
درآمد اضافی: تهیه، پردازش و انجماد سبزیجات، فروش نهال و دانه.
 

10) نوشتن مقاله در سایت ها

نوشتن مقاله و تولید محتوی برای سایت ها و یا ترجمه از سایت های خارجی برای سایت های داخلی

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید