مؤثرترین روش برای جلوگیری از مرگ زودرس

b8c33ec0-36ee-4528-b656-702b4ec818a5.jpg

پزشکان به مدت 25 سال شرکت کنندگان در مطالعه را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که مؤثرترین راه برای زندگی طولانی تر ، دوچرخه سواری برای کار است.متخصصان کالج امپریال لندن و دانشگاه کمبریج در انگلستان مطالعه گسترده ای را انجام دادند که در قرن گذشته آغاز شد. دانشمندان بهترین روش برای تمدید عمر را پیدا کرده اند.

به مدت 25 سال ، از سال 1991 تا 2016 ، سلامت 300 هزار نفر تحت كنترل بود. متخصصان می خواستند بین سبک زندگی و خطر مرگ زودرس ارتباطی پیدا کنند. در نتیجه معلوم شد که مرگ زودرس در کسانی که مرتباً از ماشین استفاده می کنند، بالاتر است.


در مقایسه با رانندگان ، افرادی که هنگام سفر به محل کار از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنند ، 20٪ خطر ابتلا به مرگ زودرس را دارند. دوچرخه سواران 24٪ کمتر از بیماری قلبی جان خود را از دست دادند و 16٪ کمتر از سرطان. تعداد موارد سرطان در بین دوستداران دوچرخه 11 درصد کمتر بود.

 

نکته قابل توجه این است که افرادی که از مترو و قطارها استفاده می کنند ، 10٪ خطر مرگ زودرس و کاهش 20٪ در بیماری قلبی عروقی دارند. کارشناسان معتقدند که این امر به این دلیل است که مسافران به علت استفاده نکردن از وسیله شخصی ، هنوز بخشی از راه را پیاده طی می کنند ، این بدان معناست که با پس انداز مخارج ماشین،  آنها می توانند، علاوه بر داشتن سلامتی، هزینه بیشتری برای غذا خوردن ، داشتن بیمه درمانی خوب و به طور کلی شرایط راحت تر داشته باشند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید