رژیم لاغری خیلی سریع

بهترین روش برای لاغری خیلی سریع  و رسیدن به تناسب اندام دلخواه، که بدن با کمبود مواد غذایی مواجه نشود جایگزینی مواد غذایی در رژیم لاغری می باشد. با جایگزینی مواد غذایی برای لاغری سریع و چربی سوزی بهتر علاوه بر رسیدن به وزن دلخواه ، سلامتی بدن هم حفظ می شود. در این مقاله به چند مورد جایگزینی مواد غذایی برای لاغری سریع و چربی سوزی بهتر آورده شده است.

 

- خمیر پیتزای ضخیم و یخ زده و دارای مواد نگهدارنده خود را کنار بگذارید و از خمیر پیتزای تازه و نازک استفاده کنید. پیتزاها می توانند دارای سطوح مختلفی از کالری باشند، از سطح بسیار پایین تا سطح بسیار بالا به طور متوسط اگر از یک خمیر پیتزای نازک هم استفاده شود 28 درصد کالری را دریافت می کنید. سازمان غذا و تغذیه آمریکا لیست کالری موجود در یک تکه از پیتزاهای مختلف را منتشر کرده است. شاید یک تکه کالری زیادی نداشته باشد اما آیا شما فقط با یک تکه راضی می شوید؟

 

 -  به جای استفاده از محصولاتی که روی طرز تهیه آنها نوشته کاملا تهیه شده از گیاهان، از محصولاتی استفاده کنید که روی آنها نوشته شده 100 درصد از گیاهان تهیه شده. وقتی یک دستورالعمل می گوید ساخته شده با مواد کاملا گیاهی در واقع به این معناست بیش از 70 درصد آن با آرد سفید ساخته شده است.

این یک اقدام بازاریابی است یک راه حل مناسب و کار آمد به دنبال جمله (گلوتن آزادوکاملاگیاهی )که بروی دستور تهیه یک نان نوشته شده باشد. اما شاید دیده باشیدکه بروی اکثر آن ها نوشته گلوتن آزاد و کاملا گیاهی هستند. مانند: نان تهیه شده ازگندم سیاه، برنج کینو آ و برنج قهوه ای و نان ذرت مکزیکی، که البته مزه خوبی هم دارند. داشتن رژیم غذایی که سرشار از مواد گیاهی است می تواند شکمی صاف و بدون چربی را به شما هدیه کند و خطر ابتلا به سکته قلبی را نیز به پایین ترین سطح ممکن می رساند. (سیارک)

پنج ماده غذایی عالی برای کاهش وزن

40 ماده مفید برای کاهش وزن

لاغری با غذاهای ترکیبی

 

-  شکر را کنار بگذارید و به جای آن از عسل استفاده کنید. شکر ماده ای سفید رنگ است که می توانید آن را حذف کنید و برای سلامتی و وزن شما بهتر است. عسل جزء شیرین ترین مواد موجود در طبیعت است اما سودهای بسیاری نیز به همراه دارد. همه ی چیزهای شیرین دیگر هم چنین نیستند؟ خیر. بدن شما به شیرینی های کاملا طبیعی مانند عسل نیاز دارد و شکر و شیرینی های مصنوعی مضر هستند. عسل 22 نوع آمینواسید را در خود دارد که نقش حیاتی در سوخت و ساز بدن دارند.

اگر متابولیسم شما افزایش یابد شما کالری بیشتری می سوزانید و سطح انرژی شما افزایش می یابد. شکر از 50 درصد گلوکز و 50 درصد فروکتوز ساخته شده است. فروکتوز قند موجود در میوه ها نیز هست و به آسانی شکسته می شود اما گلوکز قند خون را بالا می برد و بدن شما آن را به صورت چربی ذخیره می کند. عسل نیز کاملا از شکر ساخته شده است اما 30 درصد گلوکز، 40 درصد فروکتوز و 20 درصد مخلوطی از قندهای دیگر است که بسیاری از آنها کاملا پیچیده هستند.

دکسترین نیز که یک نوع فیبر نشاسته ای است در عسل وجود دارد که این بدان معنا است که بدن شما به انرژی بسیار زیادی برای شکستن گلوکز نیاز دارد و کالری کمتری از آن انباشته می شود.

 

-  آرد سفید را کنار بگذارید و به جای آن از آرد دارای گلوتن و تهیه شده از جوانه ها و حبوبات استفاده کنید. به شخصه من آرد نارگیل را می پسندم، آرد نارگیل سرشار از فیبر است و می تواند بخشی از یک برنامه کاملا سالم کاهش وزن و لاغری شما باشد زیرا برای مدت طولانی به شما احساس سیری می دهد، همچنین شامل سطح وسیعی از گلوتن ها هستند و می تواند دلیل خوبی برای انتخاب آرد تهیه شده از جوانه گیاهان باشد.

-  به جای استفاده از بستنی های معمول موجود در بازار خودتان از موز یخ زده بستنی درست کنید. 3 موز یخ زده را به عسل آغشته کنید و به آن ها شیر نارگیل اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. مطمئنم سراغ بستنی های دیگر نمی روید.

 

-  به جای استفاده از سس مایونز از سس خردل استفاده کنید: 5 قاشق چای خوری سس خردل را به هر وعده غذایی اضافه کنید. نیم ساعت بعد سطح سوخت و ساز بدن شما 20 درصد افزایش می یابد. افزایش سوخت و ساز بدن به سوختن چربی و کاهش چربی بدن کمک می کند.

 

-  هر نوع پاستایی را کنار گذاشته و به جای آن از اسپاگتی کدو استفاده کنید. دکتر جان باودن می گوید که دو نوع کدو وجود دارد، کدوی تابستانی و کدوی زمستانی که هر کدام خواص مخصوص به خود را دارند. دکتر باودن همچنین می گوید: کدوی تابستانی خاصیت غذایی بسیار بالایی دارد، کم کالری است و برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است. یک استکان اسپاگتی کدو فقط 42 کالری دارد و سرشار از پتاسیم و ویتامین آ است. 2/2 گرم نیز فیبر دارد که باعث کاهش اشتها می شود. (سیارک)

 

-  در دستورهای پخت خود به جای گوشت از توفو ( سویای دلمه بسته و به آن پنیر لوبیا نیز گفته می شود.) استفاده کنید. توفو مزه ای کرم مانند و عالی و بدون چربی را به غذا می دهد. معمولا افراد گیاه خوار یا طرف دار رژیم های غذایی گیاهی، به توفو علاقه مندند. طی مقاله ای در سال 2011 در مجله تغذیه و رژیم منتشر شد، سبزیجات از 3 درصد الی 20 درصد بیشتر باعث کاهش وزن و لاغری می شوند و خطر ابتلا به افزایش وزن مفرط را در افرادی که گوشت خوار هستند را پایین می آورد.

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

 

-  تمامی محصولات تهیه شده از شیر گاو را کنار بگذارید: می دانم نمی توانید پنیر را کنار بگذارید اما اگر شما تا به حال برای کنار گذاشتن آن تلاش نکرده اید، من به تمامی افرادی که می خواهند وزن کم کنند و به جنگ بیماری های مزمن بروند این کار را پیشنهاد می کنم. این سرشار از لاکتوز (یک نوع قند)است به گفته دکتر رابین شاتکن لاکتوز باعث نفخ و بادکردن بدن می شود اگر این نیز کافی نیست شیر گاو باعث می شود بدن خلط تولید کند به خصوص در معده و روده_خلط باعث سرطان می شود.

پس دفعه آینده به جای خوردن شیر گاو از شیر نارگیل یاشیر بادام استفاده کنید. به جای پنیر تهیه شده از شیر گاو از پنیر تهیه شده از شیر بز استفاده کنبد. به جای خوردن ماست معمولی از ماست نارگیل استفاده کنید و کره نارگیل را جایگزین دیگر کره ها قرار دهید.

 

- به جای استفاده از چاشنی های مختلف و معمول در سالادهایتان از سرکه بالزامیک (با نام اختصاری ABTشناخته می شود و قدمت آن به روم باستان برمی گردد) استفاده کنید.یکی از بهترین راه هایی که می توانید وزن کم کنیدو کالری بسوزانیدو همچنین مزه خوبی نیز خلق کنید استفاده از سرکه بالزامیک است. برای مثال سالادی که یک قاشق سوپ خوری سرکه بالزامیک در آن ریخته شده است تنها73کالری دارد. در کتاب (قدرت شفا دهنده سرکه)در مورد استیک اسید توضیح داده شده است.

این کلیدی چند منظوره در سرکه ی بالزامیک و دیگر سرکه ها است. استیک اسید به کاهش روند جذب کروهیدرات غذاهاکمک می کند به گونه ای که قبل از ذخیره سازی آن هارا می شکند. سطح قند خون را متعادل نگه می دارد و همواره روند شکست چربی را برای تبدیل به انرژی بیشتر تسریع می بخشد. (سیارک)

لاغری سریع 3 مورد

کاهش وزن و لاغری با قارچ مایتاکه

کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید