محصولات طبیعی برای درمان دیابت 7 محصول

متاسفانه در پزشکی مدرن هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند در مدت کوتاهی دیابت را درمان کند. اما خوشبختانه تعدادی از گیاهان دارویی وجود دارد که با استفاده منظم در تغذیه و رژیم غذایی می تواند وضعیت بیمار را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.
 

1. جینسینگ در درمان دیابت

با تشکر از تحقیقات، معلوم شد که این گیاه دارویی می تواند سطح قند خون را کاهش دهد، و جینسینگ قرمز کره ای عوارض انسولین را کاهش می دهد. برای به دست آوردن این اثر، باید 2 ساعت قبل از غذا به عنوان یک چای یا عصاره مصرف شود.
 

2. اسید لیپوئیک در درمان دیابت

اسید لیپوئیک یک آنتی اکسیدان است. بر اساس نتایج مطالعات انجام شده در آلمان، می توان نتیجه گرفت که اسید باعث کاهش درد، سوزش و خارش می شود. اسید لیپوئیک در غذاها مانند سیب زمینی، اسفناج، بروکلی، مخمر، کبد و کلیه یافت می شود.
 

3. Dzhimnema گیاه سیلوستر در درمان دیابت

گیاه دارویی گورمار، جیمنما سیلوستر یا گیمنما بهترین ابزار در درمان دیابت است. در بعضی از کشورها، این ابزار اصلی برای تنظیم قند خون است، زیرا تمام عناصر متمرکز در آن به طور خاص برای حل این مشکل طراحی شده اند.
 

4. دارچین در درمان دیابت

در مورد خواص مشابه ادویه هند دارچین پس از تحقیق در سال 2003 شناخته شد. دارچین باعث کاهش سطح قند خون می شود و در درمان دیابت بسیار مفید و ضروری است. برای این کار، فقط دارچین را به غذا اضافه کنید یا دمنوش چای دارچین بخورید.
 

5. کروم در درمان دیابت

کروم این یکی از موثرترین و در بعضی از کشورها درمان خانگی برای درمان دیابت است. سطح قند خون را کاهش می دهد، می تواند علائم را کاهش دهد و همچنین تولید انسولین در بدن را به عنوان درمان دیابت نوع 1 و نوع 2 تحت تاثیر قرار می دهد.
 

6. تخم کتان در درمان دیابت

این ابزار همچنین دارای خواص بسیار موثر در درمان دیابت است. شما می توانید از دانه های کتان این گیاه زیبا استفاده کنید یا آنها را با روغن جایگزین کنید. این نتایج عالی را در درمان دیابت نوع 2 نشان داد و همچنین می تواند احساس گرسنگی را کاهش دهد.
 

7. خربزه تلخ یا بیتر ملون در درمان دیابت

 پس از انجام یک سری مطالعات، شناخته شد که آنزیم های موجود در این نوع دیابت نوع 2 کنترل محصول. اما بسیاری معتقدند این منبع طبیعی انسولین است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید