رژیم غذایی چای

 چای

 

 

رژیم غذایی چای

رژیم غذایی چای (چای سبز ، سبزیجات ، تخم مرغ ، میوه ها)
امروزه یکی از محبوب ترین رژیم غذایی ها ، رژیم غذایی چای سبز است .

 

فواید رژیم غذایی چای مونو

متخصصان تغذیه ثابت کرده اند که رژیم غذایی چای موثرترین و در نتیجه محبوب ترین است. کاهش وزن حدود یک کیلوگرم در روز است (کاهش وزن از طریق رژیم غذایی ضعیف حاصل می شود).

رژیم غذایی چای بسیار سخت است اما اگر واقعاً می خواهید لاغر شوید ، روده خود را از سموم و سموم پاک کنید ، قدرت اراده دارید - پس این گزینه رژیم غذایی برای شما مناسب است. همچنین ، این رژیم غذایی برای کسانی است که به سلامتی خود اطمینان دارند و مصمم هستند.


چای سبز حاوی آنتی اکسیدان برای کمک به بهبود می یابد بدن خود را و تقویت سیستم ایمنی بدن. ترکیب برگهای چای سبز حاوی کافئین ، روغنهای اساسی ، تانن ، ویتامین ها ، عناصر کمیاب و غیره است. کافئین توانایی جلوگیری از اشتها را دارد و به لطف این احساس گرسنگی شدید نخواهید داشت.

 

نکته مهم رژیم غذایی چای

نکته مهم رژیم غذایی چای مصرف حداکثر 5-7 فنجان چای سبز به مدت سه روز است (این مقدار به طور متوسط ​​1.5 لیتر است). شما نباید شیرینی ، محصولات آرد ، غذاهای چرب ، دودی ، سرخ شده ، الکل بخورید . رژیم غذایی ممکن است فقط شامل سبزیجات ، میوه ها و غلات باشد. محصولات باید به صورت آب پز یا خورشتی و همچنین به صورت خام خورده شوند. یک رژیم غذایی چای باید بیش از 1 بار در عرض 2-3 ماه انجام شود.

 

منوی رژیم غذایی چای

منوی رژیم غذایی برای هر روز به مدت سه روز یکسان است.

صبحانه 1 تخم مرغ ، 1-1.5 فنجان چای سبز .
صبحانه دوم میوه ها (هر نوع بجز موز ) ، 1 فنجان چای سبز .
ناهار سالاد سبزیجات خام ( خیار ، گوجه فرنگی ، فلفل ، گیاهان) ، 1 - 1.5 فنجان چای سبز .
میان وعده عصرانه 1 برش نان چاودار ، 1 فنجان چای سبز .
شام 200-250 گرم سبزیجات خورشتی ، 1-1.5 فنجان چای سبز .
در صورت تمایل می توانید آب معمولی را به هر میزانی بنوشید .

 

بررسی رژیم غذایی چای

علی رغم تمام خواص مفید چای سبز ، اثر ادرار آور ایجاد می کند و برخی از عناصر مفید را از بدن دفع می کند. رژیم غذایی چای برای نوجوانان ، افراد مسن و زنان باردار و همچنین افرادی که دارای مشکلات سیستم قلبی عروقی ، کلیه ها و دستگاه گوارش هستند مناسب نیست. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.قبل از شروع رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید