رژیم غذایی کدو تنبل

a-bunch-of-pumpkins-in-a-box.jpg

 

 

رژیم غذایی کدو تنبل

رژیم غذایی کدو تنبل (کدو تنبل ، هویج ، فلفل ، سیب)
 هر بار که به دنبال رژیم غذایی هستیم  کدو تنبل به ما کمک کند تا از شر چربی های اضافی خلاص شویم! رژیم غذایی کدو تنبل به شما این امکان را می دهد تا بدون احساس ناراحتی زیاد وزن کم کنید.

 

فواید رژیم غذایی کدو تنبل

ترکیب کدو تنبل شامل عناصر مفیدی مانند آهن ، پتاسیم ، کلسیم و مقدار زیادی ویتامین A ، C ، PP ، E و غیره است.

کدو تنبل تأثیر مفیدی بر روی سیستم گردش خون و سیستم های دستگاه گوارش دارد ، به شما امکان می دهد متابولیسم را نرمال کنید. از آنجا که کدو تنبل هنوز مقدار زیادی نمک آب و پتاسیم دارد ، ادرار آور خوبی است و پکتین ها که در ترکیبات آن نیز وجود دارند ، کلسترول را از بدن خارج می کنند.

 

کدو تنبل را می توانید به صورت خام یا به عنوان آب پز و بخار پز مصرف کنید ، اما اگر مشکلات روده ای یا گوارشی دارید ، بهتر است آن را بپزید.

کدو تنبل به طور گسترده ای برای اهداف آرایشی استفاده می شود ، ماسک های درمانی از پالپ آن ساخته می شود ، پس از آن پوست با سلامتی می درخشد (کشش پوست حفظ می شود و چین و چروک ها صاف می شوند). تفاله کدو تنبل خارش را پس از گزش حشرات تسکین می دهد.

 

نکات مهم رژیم غذایی کدو تنبل

رژیم غذایی کدو تنبل به شما امکان می دهد فقط در طی چند هفته 5-8 کیلوگرم وزن کم کنید. اما یک شرایط خاص وجود دارد شما باید میوه های شیرین ، شکر ، نمک ، محصولات آرد ، الکل ، غذاهای چرب ، سرخ شده و دودی را کنار بگذارید . در طول روز مجبورید فقط آب معدنی غیر گازدار و چای بنوشید . شام باید قبل از ساعت 1800 و آب تا 2100 نوشیده شود. رژیم غذایی تک کدو تنبل باید بیش از 1 بار در 3 ماه انجام شود.

 

 

دستور رژیم غذایی کدو تنبل

روز اول

صبحانه سالاد کدو تنبل رنده شده و هویج ، همراه با آبلیمو و فرنی کدو تنبل با افزودن هر نوع غلات ( برنج ، ارزن ، بلغور جو دوسر ، گندم سیاه ).
ناهار سوپ کدو تنبل گیاهی (علاوه بر کدو تنبل ، می توانید کدو سبز ، فلفل دلمه ای ، هویج ، گوجه فرنگی ، پیاز ، مقدار کمی سیب زمینی و همچنین گیاهان و روغن نباتی را به آش اضافه کنید ).
شام کدو تنبل کوره ای (حدود 200 تا 250 گرم).


روز دوم

صبحانه سالاد کدو تنبل ، با آبلیمو و فرنی کدو تنبل شده است .
ناهار کوکوی کدو تنبل ( کدو تنبل را رنده کنید ، یک عدد تخم مرغ اضافه کنید ، هم بزنید و در ظرف را کمی تفت دهید ) و سوپ سبزیجات.
شام هر میوه ای از انواع ترش و شیرین ( سیب ، پرتقال ، گریپ فروت ).


روز سوم

صبحانه فرنی کدو تنبل و سالاد سبزیجات ( خیار ، گوجه فرنگی ، گیاهان ، فلفل ).
ناهار سوپ سبزیجات (بدون سیب زمینی ).
شام 2 برش نان چاودار و سالاد کدو تنبل به همراه آناناس .


روز چهارم

صبحانه فرنی کدو تنبل و سالاد سبزیجات.
ناهار سوپ سبزیجات و فلفل دلمه ای خورشتی .
شام خورشت کدو تنبل ، سبزیجات ( هویج ، پیاز ، کدو سبز ، گوجه فرنگی ) و قارچ .
از روز پنجم ، تکرار رژیم غذایی ، شروع از روز اول و به مدت 2 هفته ارزش دارد.

 

 

بررسی رژیم غذایی کدو تنبل

علیرغم بررسی های مثبت در مورد رژیم غذایی تک کدو تنبل ، تعدادی از موارد منع مصرف دارد. تفاله کدو خام و آب کدو تنبل برای افرادی که زخم معده و ورم معده دارند مناسب نیست. کدو تنبل نباید توسط افرادی که از دیابت شدید رنج می برند و همچنین کسانی که تمایل به اسهال دارند مصرف شود. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.قبل از شروع رژیم غذایی کدو تنبل حتما با متخصص بهداشت یا درمانگر خود مشورت کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید