ایده کسب و کار: پرورش میگو تزئینی در خانه

پرورش میگو آکواریومی 
اخیراً تعداد آکواریوم ها (افرادی که اکوسیستم های آبزی را در خانه ها و آپارتمان های خود حفظ می کنند) به طور پیوسته در حال افزایش است.علاوه بر این ، بسیاری از آنها سعی می کنند آکواریوم های خود را با حیوانات مختلف از جمله میگو تزئینی پر کنند.
 
امروزه به طور مداوم تقاضای زیادی برای ماهی های دریایی ، کپورها ، سخت پوستان و همچنین میگوهای تزئینی وجود دارد .هزینه پرورش میگو تزئینی در خانه برای هر فرد متغیر است و پرورش میگو تزئینی یک ایده تجاری بسیار امیدوار کننده است .
پرورش میگو آکواریومی 
پرورش میگو آکواریومی 
با پرورش میگوهای آکواریومی تزئینی می توانید یک کسب و کار سودآور بسازید .
البته قبل از شروع اجرای چنین پروژه ای ، لازم است کانال های توزیع محصولات را بیابید ، چشم انداز چنین ابتکاری را در شهر محل اقامت خود ارزیابی کنید.

 

برای شروع کسب و کار میگو تزئینی چه مقدار سرمایه لازم است؟

مزیت پرورش میگوهای تزئینی این است که با حداقل اندازه سرمایه گذاری های شروع می شود .میگو ها را می توان در یک آپارتمان معمولی پرورش داد. به آکواریست های مجرب توصیه می شود از این سطل پلاستیکی معمولی استفاده کنند.
 
در مرحله اولیه ، کارآفرین نیاز به خرید 100 میگو دارد که 70 مورد آن باید ماده باشد.
اگر کارآفرین موفق به ایجاد شرایط مطلوب برای تولید مثل میگو شود ، پس از یک ماه و در هر ماه صاحب 20 میگو می شود.

 

 

پرورش میگو تزئینی

میگوهای تزئینی نیاز به خاک مخصوص دارند . میزان رشد موجودات زنده به این بستگی دارد.خاک در اکثر فروشگاه های تخصصی فروخته می شود. 
 
علاوه بر این ، کارآفرین باید هزینه های خرید فیلترها و کمپرسورها را که برای اشباع آب با اکسیژن لازم است ، در نظر بگیرد.برای یک کارآفرین مهم است که از قوانین تغذیه میگو پیروی کند .
 
این موجود زنده همه چیز خوار است ، اما لازم نیست بیش از اندازه آن را تغذیه کنید. این می تواند بر تولید مثل میگو تأثیر منفی بگذارد.آنها نباید بیش از 2-3 بار در هفته تغذیه شوند.برای این کار توصیه می شود خوراکهای ویژه غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی را خریداری کنید.

 

 

نحوه سازماندهی مشاغل پرورش میگو برای آکواریوم

سودآوری مشاغل میگو آکواریومی بستگی به در دسترس بودن تعداد زیادی کانال توزیع برای محصولات دارد.می توانید آن را از طریق شبکه های اجتماعی و همچنین در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید.همچنین می توانید با استفاده از تابلوهای پیام الکترونیکی میگوهای تزئینی بفروشید.
علاوه بر این ، همکاری با فروشگاه های حیوانات اهلی محلی را فراموش نکنید.
هرچه کارآفرین بتواند کانال های فروش بیشتری پیدا کنند ، سود وی بیشتر می شود.

 

 

برنامه گام به گام برای ساماندهی پرورش میگو در آکواریوم

پرورش میگو با سایر مناطق فعالیت تجاری تفاوت دارد زیرا در این مرحله می توان این کار را از "مرحله آموزش" آغاز کرد. یعنی ابتدا یک دسته کوچک از سخت پوستان بخرید تا تجربه لازم در پرورش آنها را بدست آورید و به نتایج این فعالیت نگاهی بیندازید. اگر اطمینان داشته باشید که این پروژه تجاری سود خوبی را به همراه خواهد داشت ، پس می توانید شروع به جستجوی کانال های توزیع و ایجاد یک برنامه تجاری کنید. 

 

برای شروع پرورش میگو چه تجهیزاتی لازم است

اگر تصمیم دارید که میگوهای تزئینی را برای فروش بعدی در دسته های کوچک پرورش دهید ، به ظروف نیاز دارید (سطل پلاستیکی مناسب است) ، فیلترها ، پمپ ها برای اشباع آب با اکسیژن و همچنین مواد غذایی مخصوص غنی از خاک و ویتامین.
 
برای مشاغل بزرگتر (در هنگام استفاده از حوضچه های مصنوعی) ، برای حفظ دمای بهینه آب ، به کمپرسورها و وسایل مخصوصی نیاز خواهید بود. همچنین لازم است دفاتر آماده شود که یک حسابدار ، دبیر ، مدیران فروش و غیره در آن مشغول به کار شوند (کارمندان بستگی به اندازه تجارت دارند). برای اداره نیاز به خرید مبلمان ، تجهیزات ایمن و اداری دارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید