رهبران جهان چه می خورند؟

رهبران جهان چه می خورند
رهبران جهان چه می خورند؟ همبرگرها با کولا ؟ سوسیس با آبجو؟ آنگلا مرکل ، ترامپ و پوتین چه می خورند؟
دانشمندان رژیم غذایی و سبک زندگی رهبران پیشرو جهان را تحلیل کرده اند. آنها چه می خورند؟همبرگر با کولا ؟ سوسیس با آبجو؟  پوتین ، ترامپ و مرکل چه می خورند؟
 
به گزارش El Confidencial ، دانشمندان انستیتوی پزشکی اروپا برای چاقی مطالعات مقایسه ای در مورد تغذیه روسای شناخته شده دولت ها را انجام داده اند. آنها به آنچه كه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه و پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا می خورند علاقه مند بودند.
 
ترامپ 73 ساله با کلسترول مشکل دارد و شاخص توده بدنی وی (30.4) مطابق با نوع خفیف چاقی است. رژیم رئیس جمهور آمریکا شامل ساندویچ پنیر و تخم مرغ ، همبرگر ، بال سرخ شده با سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا است. علیرغم اینکه ترامپ الکل را ترک کرده ، وی به طور جدی کوکاکولا می نوشد و دست و دلش برای شکلات می لرزد. علاوه بر این ، ترامپ سبک زندگی بی تحرکی دارد ، اگرچه در جوانی به ورزش علاقه داشت. همه این موارد به طور کلی خطر ابتلا به هایپر کلسترول خون و بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد.
رژیم معمول ولادیمیر پوتین شامل گوشت بدون چربی ، ماهی ، انواع غلات ، تخم مرغ ، سبزیجات و میوه است. او از خوردن غذاهای فراوری شده و الکل جلوگیری می کند. او شراب یا آبجو را ترجیح می دهد. به گفته ال Confidencial ، پوتین در 67 سالگی در شرایط بدنی خوبی است. این بیشتر به دلیل ورزش منظم و تغذیه مناسب است.
 
صدراعظم آلمان ، آنگلا مرکل غذاهای آلمانی را ترجیح می دهد. رژیم غذایی وی شامل کالباس هایی با سیب زمینی پوره شده ، پنیر فوندوئه با آبجو است اما ترجیح می دهد برای صرف شام سبزیجات بخورد. در 65 سالگی او عاشق اسکی است ، اما این کار را همیشه انجام نمی دهد.
 
رهبر اسپانیایی پدرو سانچز رژیم غذایی مدیترانه ای را براساس سبزیجات ، غلات کامل ، ماهی ، گوشت سفید ، روغن زیتون و سبزیجات دنبال می کند. از نوشیدنی های الکلی ، او شراب قرمز  را ترجیح می دهد. هفته ای سه بار ورزش میکند. سانچز 48 سال و در شرایط بدنی بسیار خوبی است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید