سالاد سریع و آسان 24 مورد

سالاد هویج تند : هویچ های رنده ی شده و سیر خرده شده را در 1/4 فنجان آب در ماکروفر قرار داده تا زمانی که ترد و خوشمزه شود. آبکش کرده و در آبلیمو، روغن زیتون ، جعفری و تیکه های کوچک فلفل قرمز بغلتانید.

 

سالاد کلم و سیب آسیایی : سرکه ی برنج و آبلیمو ترش را با نمک ، شکر و سس ماهی مخلوط کرده و در پیکامای رشته ای شده و سیب ، نعنا و تره ی خرد شده بغلتانید.

سالاد گوجه – هلو : برش های گوجه و هلو را در پیاز قرمز خرد شده غلتانده و روغن زیتون و سرکه ی سیب روی آن ریخته و با شکر و نمک و فلفل طعم دار کنید.

لوبیا سبز  : لوبیا سبز و پیاز قرمز ریز شده را با هم ترکیب کرده و در خردل  ، سرکه ی قرمز و روغن زیتون ، نمک و فلفل بغلتانید.

سالاد گیاهان معطر : یک بخش از آبلیمو ترش را با سه بخش از روغن زیتون و نمک و فلفل مخلوط کنید. در شوید، ریحان ، پیاز کوهی و ترخون و کاهو بغلتانید.

سالاد ماکارونی دانه و کدو سبز : کدو سبز ، کدو حلوایی و پیازچه را در روغن زیتون تفت داده تا نرم شود. در فلفل و نمک ، پنیر بز ، شوید ، جعفری و ماکارونی دانه ای پخته بغلتانید.

سالاد کاهو  : یک قسمت از سرکه  را با سه قسمت از روغن زیتون ، نمک و سالاد مخلوط کنید. در کاهو بغلتانید.

سالاد میوه و آب تره : برش های هلو و هندوانه ها را با برش مکعبی در آب تره بغلتانید. روغن زیتون و آبلیموترش را روی آن پاشیده و با نمک و فلفل طعم دار کنید.

سالاد سزار : سیر خرد شده و ماهی، آبلیموترش ، سس ورستر شایر ، نمک ، فلفل و یک عدد زرده ی تخم مرغ را با همزن به پوره تبدیل کرده و به آرامی 1/4‌ پیمانه زوغن زیتون را به آن اضافه کنید. در کاهو غلتانده و روی آن را پارمیزان و کروتن بریزید.(سیارک

سالاد تن مقوی : لوبیا، کبر ، ترشی قارچ ، کرفس و زیتون را با هم مخلوط کرده و در خردل ، آبلیموترش ، نمک و فلفل بغلتانید. در گوجه فرنگی گیلاسی و تن روغنی بغلتانید.

سالاد پیازچه : قسمت های مساوی مایونز و دوغ را با سس داغ ، گشنیز ، پیازچه ، تراشه ی پوست پرتقال ، سیر و نمک به پوره تبدیل کنید. روی آن کاهو ، آوکادوی برش خورده و برش های پرتقال و پنیر تند خرد شده بریزید.

گوجه فرنگی با نعناع : روی قسمت های گوجه فرنگی هرلوم‌ را نمک ، فلفل و پیازچه های برش خورده بپاشید و به مدت 5 دقیقه کنار بگذارید. روی آن را نعنای تازه ریخته و روغن زیتون و سرکه ی سفید روی آن بپاشید.

تاپاس نخود : نخود ، کبر و زیتون سبز را با کرفس ،‌ سوسیس گوشت خرد شده ، پیاز قرمز ، ریحان و گشنیز مخلوط کرده و در روغن زیتون ، نمک و فلفل غلتانده و روی آن را پنیر  بریزید.

سالاد انبه و مرغ : یک ق س آبلیموی ترش و عسل ، کمی زنجبیل رنده شده و 1/4‌ پیمانه روغن زیتون را هم بزنید و در مرغ کبابی ورقه شده ، سبزیجات معطر و انبه ی برش خورده بغلتانید.

پرتقال با پنیر موزارلا : برش های پرتقال و پنیر موزارلا را با ریحان رویهم ریخته و به شکل مخروط درآورده و روغن زیتون را روی آن پاشیده و نمک و فلفل را اضافه کنید.

سالاد تخم مرغ با شوید : مایونز ، خردل دیژان ، شوید، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و در آن تخم مرغ های جوشانده ی ریز شده ی سفت و ترشی شوید خرد شده را بریزید و هم بزنید .

کارپاچیو طالبی : طالبی را به لایه های بسیار نازک برش داده ( ماندولین بیشتر به درد این کار می خورد) . روغن زیتون و آبلیمو ترش را روی آن پاشیده و سپس فلفل و پنیر ریکوتا را روی آن بریزید.

سالاد سه لوبیا : 1/3 پیمانه سرکه ی سیب ، 1/4‌پیمانه شکر و 1/4‌پیمانه روغن نباتی و نمک را جوشانده و روی لوبیا سفید ، لوبیا چیتیو لوبیا قرمز و پیاز قرمز خرد شده ، بریزید و به مدت یک ساعت در چاشنی بخوابانید. نمک و فلفل را اضافه کرده و روی آن را جعفری قرار دهید.(سیارک

سالاد خیار یونانی : پیاز قرمز خرد شده ، خیار ریز شده و زیتون نصف شده ، شوید و پنیر فتا را با هم مخلوط کرده و با روغن زیتون و آبلیموترش تزئین کرده نمک و فلفل را نیز به آن اضافه کنید.

پانزانه لا : تیکه های گوجه فرنگی را در روغن زیتون، سرکه ی قرمز ، سیر، نمک و فلفل به مدت 10 دقیقه ،  خوابانده و نان بیات را به مدت 5 دقیقه در آب بخیسانید، آبکش کرده و سپس در گوجه فرنگی غلتانده و پیاز قرمز خردشده ، کرفس و گیاهان معطر تازه به آن اضافه کنید.

سالاد میسو- توفو : یک اینچ زنجبیل تازه را در مخلوط کن ریخته و با 3 ق س میسو ، 2 ق س آب و 1 ق س سرکه ی برنج ، کمی سس سویا و خمیر چیلی به پوره تبدیل کنید. با 1/2‌ روغن بادام زمینی مخلوط کرده و روی آن را توفوی مکعبی و اسفناج خرد شده بریزید.

کاپ سالاد خرچنگ : یک تیکه گوشت خرچنگ را با کرفس ، ترخون و پیاز کوهی مخلوط کرده و در مایونز ، خامه ی ترش ، آبلیموترش و خردل غلتانده و در کاپ کاهوی بیب سرو کنید.

سالاد تربچه ی ژاپنی : لایه ای از سبزیجات خرد شده و پیازچه را روی تیکه های تربچه و هندوانه ریخته و میرین ، سرکه ی برنج  ، سس سویا ، زنجبیل خرد شده ، نمک و روغن نباتی و کنج را برای مزه دار کردن ، با هم مخلوط کرده و روی سالاد بریزید.

سالاد کلم انبه  : انبه ، پیاز قرمز ، گشنیز و تربچه را با هم مخلوط کرده و زیره ، نمک و فلفل هندی را به آن افزوده و روغن زیتون و آبلیموترش را روی آن بریزید. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ناشناس :

    Umm, are you really just giving this info out for notnghi?

    1395/12/27 6:40

بیشتر بخوانید