عادتی که پزشکان نگران آن هستند 15 عادت

همه اینها با یک گام کوچک شروع می شود. این امر در مورد اقدامات معمول ما است که هر روز انجام می دهیم. به عنوان مثال، آیا شما فکر کرده اید که چقدر لباس های گرم سلامتی شما را تهدید می کنند، چطور دندان ها و لثه ها با بیماری آلزایمر مرتبط هستند و چرا افرادی که از خوردن صبحانه خودداری می کنند به سختی وزن کم می کنند؟
 
ما در sayarak.com چندین واقعیت علمی را برای شما تهیه کرده ایم که ما را متقاعد کرده است تا در عادت های روزمره و سبک زندگی، که زمان و گاهی اوقات سلامت ما را بخطر می اندازد، تجدید نظر کند.
 

بهداشت ضعیف دهان و دندان باعث بیماری آلزایمر می شود

اگر دندانهایتان را به خوبی بشویید، ممکن است نه تنها پوسیدگی، بلکه همچنین پریودنتیت - عفونی که در ابتدا روی لثه ها تاثیر می گذارد، و در نهایت دندان ها را خراب می کند را درمان کنید. باکتری هایی که باعث پریودنتیت می شوند بر مغز اثر می گذارند و  سرعت رشد آلزایمر را تسریع می کنند.
 

افرادی که لباس گرم می پوشند بیشتر بیمار می شوند

هنگامی که شما بیش از حد بدن را گرم می کنید، لباس برای باکتری ها و ویروس های پاتوژن یک زیستگاه راحت است.
 
حافظه شکر و رول خراب است
مقدار زیادی کربوهیدرات و مصرف شکر در تغذیه، منجر به ایجاد زوال عقل می شود.مصرف شکر را به طور کامل قطع نکنید، فقط دوز روزانه خود را محاسبه کنید، فراموش نکنید که هنوز در میوه ها، سبزیجات، غلات، نوشیدنی ها و محصولات لبنی قند وجود دارد.
 

اسپری مو باعث آکنه می شود

حتی اگر در زمان استفاده از اسپری فقط روی موها اسپری کنید استفاده کنید، به نظر می رسد باز هم جوش ، آکنه و التهاب روی صورت ظاهر می شود.
 

نوشابه و نوشیدنی های ورزشی باعث مشکلات قلبی می شود

هر نوشیدنی شیرین با رنگ های مصنوعی خطر ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی ناگهانی و دمانس را افزایش می دهد. بسیاری از نوشیدنی های ورزشی، بعضی از میوه ها و سدیم رژیم غذایی در این دسته هستند.
 

نوشیدنی ها با آب لیمو یا سرکه سیب را با در معده خالی ننوشید

کلیه ها، کبد، روده بزرگ و ریه ها سیستم طبیعی بدن ما هستند که عمدتا کار آنها تصفیه و حذف سموم از بدن است. آب میوه و سبزی تازه نمی تواند هیچ کاری برای کمک به شما انجام دهد: آنها فقط آسیب می رسانند. به عنوان مثال، استفاده از آنها در مقادیر زیاد و در معده خالی ، خطر ابتلا به دیابت و زخم معده را افزایش می دهد.
 
تمیز کردن خانه بدون دستکش منجر به مسمومیت می شود
مهم نیست که ظرفها را بشویید یا اجاق گاز را تمیز کنید - لازم است در شروع به کار از دستکش هایی که از سوختگی های شیمیایی محافظت می کنند و از تماس مواد سمی با دست جلوگیری می کنند استفاده کنید. بر روی اسکاچ معمولی برای شستن ظروف، حدود 362 گونه از میکروارگانیسم ها زندگی می کنند که بیشتر آنها برای انسان ها مضر هستند.
 

سموم با عرق خارج نمی شود

وقتی هوا گرم می شود و یا دمای بدن به علت بیماری افزایش می یابد، عرق کردن، بدن شما را خنک می کند و باعث می شود بیش از حد احساس گرما نکنید. سموم بدن از طریق عرق دفع می شوند اما در بعضی موقعیت ها سموم از طریق پوست همراه با عرق خارج نمی شوند و این فاجعه است.
 

شستشوی دهان با روغن، دندان ها را ضد عفونی نمی کند، و خمیر دندان با کربن فعال، مینای دندان را از بین می برد.

کربن فعال در ترکیب خمیر دندان، دندان ها را تقویت نمی کند - برعکس، برای مینای دندان بسیار خطرناک تر از سودا است که به طور سنتی برای سفید کردن دندان استفاده می شود.
 

قطره چکان و تزریق ویتامین ها بی فایده هستند

اگر فرد سالمی هستید، نیازی به تزریق ویتامین ها و نیترات ندارید . آنها برای افرادی که به دلایلی در جذب ویتامین ها از مواد غذایی مشکل دارند، تجویز می شود.
برای داشتن موهای زیبا، ماساژ سر، تغذیه مناسب و کوتاه کردن به موقع مو کافی است.
 

Kombucha برای سلامتی خطرناک است

دانشمندان نمیتوانند برخی خواص درمانی کومبوشا را اثبات کنند. اما کومبوشا حاوی مقدار زیادی شکر است و چون که  پاستوریزه نیست ممکن است دارای باکتری های مضر فراونی باشد، که اغلب به مسمومیت منجر می شوند. کومبوشا نباید به کودکان و زنان باردار داده شود، زیرا حاوی الکل و کافئین است.
 

فک غیر طبیعی همراه با درد گردن و پشت منجر به پیر شدن پوست می شود

موقعیت غیرطبیعی فک ها می تواند از اختلالات در ستون فقرات صحبت کند و عضلات فک را تضعیف کند، که موجب تضعیف پوست صورت می شود. به همین دلیل ترمیم دندان ها (نه فقط به خاطر یک لبخند زیبا ) می تواند در هر سنی مفید باشد.
 

نخوردن صبحانه باعث چاقی می شود

بدن ما به این صورت طراحی شده که نیاز به انرژی زیاد در صبح برای مصرف آن در طول روز دارد.فرآیندهای پردازش تبدیل گلوکز به انرژی، انتشار هورمون و کار سیستم های گوارش و عصبی به این بستگی دارد. بنابراین، صبح شما می توانید مواد قندی و هیدروکربنات، و حتی چربی و ترشی در مقادیر نرمال مصرف کنید.بدون صرف صبحانه بدن نیاز به کمبود صبحانه را در شب جبران می کند و بنابراین غذا به وزن بیش از حد تبدیل می شود. 
 

پخت و پز در اجاق گاز بدون هواکش تقریبا معادل سیگار کشیدن است

هود بر روی اجاق گاز ساخته شده است به طوری که شما  محصولات گاز سوزاننده را تنفس نکنید. هر بار در طی پخت و پز گازها و مواد سمی در اجاق گاز تولید می شود.
 

هر چیز طبیعی به معنی مفید بودن آن نیست

روش های سنتی استفاده شده توسط پرورش دهنده ها خطرناک هستند و به ندرت آزمایش می شوند. یکی از روش های محبوب برای ایجاد انواع hybrids های جدید هنوز روش تابش است . اما کنترل ضعیف و عدم تحقیق کمی منجر به تراژدی می شود. به عنوان مثال، در دهه 1960، یک نوع سیب زمینی جدید به دست آمد که، همانطور که معلوم شد، حاوی مقدار زیادی سولانین سمی بود.
 
در نتیجه، آنچه که به ما تحت برچسب "محصول طبیعی" داده می شود ممکن است به طور قابل توجهی از سبزی یا میوه اصلی، و حتی تبدیل شدن به یک جهش خطرناک باشد. به عکس بالا گوجه فرنگی نگاه کنید: گوجه فرنگی های طبیعی خیلی متفاوت از نسخه خانگی خود هستند که شما ترجیح می دهید آنها را انتخاب کنید.
 

پنیر، میوه های خشک شده و غلات صبحانه در سیستم ایمنی اختلال بوجود می آورند

غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی قند یا، بر خلاف آن، نمک، حاوی افزودنی های مختلف و هورمون ها یا مقادیر بیش از حد چربی های ترانس هستند، که اگر در مقادیر زیادی از آنها را بخورید، اثر منفی روی ایمنی بدن دارند.
مواد غذایی منجمد و کنسرو شده، هر محصول نیمه تمام
غلات صبحانه
بیکن و سوسیس
آجیل بو داده با نمک یا شکر پاپ کورن مایکروویوی
میوه خشک، و همچنین میوه های تازه و آب میوه های تازه
مارگارین و پنیرهای ذوب شده
سس گوجه فرنگی و دیگر سس های آماده.
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید